نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
869
-
الف
+

شروع 2 سریال جدید امروز در شبکه آی فیلم2+تصویر

قسمت اول سریال های «پادری» و «101راه برای ذله کردن پدرو مادر ها» را امروز از شبکه جهانی آی فیلم2 تماشا کنید.

 با به پایان رسیدن سریال های «خانه ای روی تپه» و  «دودکش1»، از امروز یکشنبه 31 ثور (اردیبهشت) سریال های «101 راه برای ذله کردن پدر و مادر ها» به کارگردانی «حجت قاسم زاده اصل» و «پادری» به کارگردانی «محمد حسین لطیفی» از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

«101 راه برای ذله کردن پدر و مادر ها» به تهیه‌کنندگی «‏ایرج تقی‌پور‏» محصول سال 1383 خورشیدی می‌باشد.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: «پارسا» متعلم باهوش صنف پنجم مکتب همواره در حال اختراع و ساخت ابزار جدید است اما والدینش او را به خوبی درک نمی‌کنند. این مسئله زمانی مهم می‌شود که «پارسا» برای جلب توجه پدر و مادرش انشایی عجیب می‌نویسد...

«بهناز جعفری»، «علیرضا جعفری»، «مهران رجبی»، «آتنه فقیه نصیری»، «مجید مظفری»، «ارسلان قاسمی»، «احمد نجفی»، زنده یاد «داوود اسدی»، «مجید مشیری» و «پوریا بنکداری» در این سریال نقش آفرینی کرده اند.

امروز در قسمت اول سریال «101 راه برای ذله کردن پدر و مادر ها» می بینید؛ «پارسا» برای رفع کینه و کدورت‌هایی که میان خانواده اش و مامایش وجود دارد، تلاش می کند تا آنها را با هم آشتی دهند...

بر اساس این گزارش، سریال «101 راه برای ذله کردن پدر و مادر ها» هر روز ساعت 16:00 به وقت تهران، 17:00 به وقت کابل و 17:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

قابل یاد آوری است، با به پایان رسیدن سریال «دودکش1»، از امشب سریال «پادری» جایگزین آن خواهد شد.

سریال «پادری» به کارگردانی «محمد حسین لطیفی» محصول سال 1395 خورشیدی می باشد.

داستان «پادری» در رابطه با قالین شویی مشتاق است که تعطیل شده است، و فیروز مشتاق در ایام نزدیک به سال نو به خاطر از دست نرفتن اعتبار قالین شویی و حفظ مشتریان سابقش، سعی می‌کند با اجاره یک قالین شویی دیگر، کارش را ادامه دهد.

در سریال «پادری» که ادامه سریال «دودکش» می باشد، بازیگرانی چون «بهنام تشکر»، «سیما تیرانداز»، «هومن برق نورد» و «امیرحسین رستمی» نقش آفرینی کردند.

امشب در قسمت اول سریال «پادری» که از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود، می بینید؛ «فیروز مشتاق» که در پی اجاره کردن یک قالین شویی جدید هست، با چالش های مختلف مواجه می گردد...

 بر این اساس، سریال «پادری» به جز پنجشنبه ها هر روز ساعت 20:00 به وقت تهران، 21:00 به وقت کابل و  21:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه جهانی آی فیلم2 نشر می شود.

سمیه غفوری زاده

نظر شما
ارسال نظر